Sofie/sophie/sof

Orkar inte skriva ett helt inlägg men kan inte sluta skratta åt denna tjej från dagens träning så måste skriva till ner vad hon sa :P

Hon sitter å liksom bara och stirrar på något så coach Mandy frågar " what are you staring at Sof?" " That bird over their is really starting to enoy me!" och denna vecka är det halloween träningar så alla barnen är utklädda så Mandy trodde typ att det var något barn där borta som var utklädd till en fågel så hon vänder sig om och kollar men det är ingen  riktig fågel eller någon utklädd fågel där " but there isn't any bird over there?" och Sof ba " No but it could be..."

Haha seriöst hur knäpp får en unge bli? NO but it colud be ? hahah jag dör tycker det är så kul :P Hon är minsan himlans knäpp en där ungen. Men himlans söt också, hon ser ut som en liten mus :P

Nu ska jag sova om jag kan sluta le och skratta för mig själv. Idag var förrsten en himlans bra dag, har inte gjort något speciellt men b ara gillar livet idag liksom :)

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0