" godnatt jag älskar dig" " godnatt jag älskar dig också"

Ojoj nu har jag faktiskt hunnit med riktigt mycket sen jag skrev i sist! I fredags på dagen var jag och Niklas å shoppade. Men först var vi på ett lekställe i gallerian men sen kom det massa barn och jag tröttnade så vi shoppade istället. Höll mig dock sansad även denna gång i väntan på outleten, det blev ett par shorts och en halsduk. Niklas är rätt bra att shoppa med! Sitter oftast lugn i sin vagn å bara tittar, dock om man släpper upp han river han gärna ner allt han hittar så det är bäst att ha han i vagnen, han brukar även peka på det han tycker jag ska köpa men ja oftast är det rätt fula saker! Sen på kvällen hade vi en gäst, han är Svensk och flyttar hit om en månad, det var trevligt! vin och margheritas ;)

Idag ringde min klocka klockan 8 och det var ett helvete att gå upp för det var typ första gången någonsin som barnen var tysta efter 8 på morgonen så jag hade liksom kunnat sova om jag inte skulle vara coach -.- så det sög lite men ja det var kul sen när jag hade slutat gäspa :) fick sluta tolv istället för ett så det var skötn sen åkte jag hem chilla lite åt lunch och sen kom dagens stora händelse! Vi åkte och köpte halloween kläder :) finns så mycket kul här! Haha vi köpte halva affären typ :P Så här ser våra utklädnader ut
jag- snövit
Emma- typ brud ( alltså gifta sig brud)
Christoffer- någon star wars gubbe
Niklas- världens sötaste tåg! jag dog typ när han tog på sig sina kläder! han älsar tåg och ett barnprogram som handlar om thomas tåget, och så hittade vi den som utklädnad så han gick runt asnöjd med den i affären, kom sen hem och tog på sig den och gick runt och sa " tutu" men jag han tyvärr inte ta bild :(
Andreas- riddare
Sara- häxa

jag tycker det är ganksa kul att halloween är så stort här, 2 halloweenfester ska vi troligtvis på iofs med småbarn men jag kanske ska på något med Svensktjejerna också och sen ska vi självklart ut på trick or treat också :)

Nu satter jag iaf ensam i soffan( eller ensam och ensam har ju mina vänner Ben & jerry här ;) men iaf barnen har somnat och Sara och Andreas är ute och äter med några vänner. Himlans skönt iaf att sitta här å kolla på greys å bara chilla lite :)

nu kommer lite bilder


gjorde en gullig tuppkam på Niklas för någon dag sen :)


Han chillar i en båt på leklandet i gallerian



Emma i sin klänning


jag och emma i våra nya klänningar

bhuuhuhuhuhu halloween here we come!

( förresten en kul grej idag vid halloween affären var det ju massa läskiga saker också och emma och christoffer var liv rädda, Emma började typ gråta och ville absolut inte gå in i affären för då var man tvungen att gå förbi allt det läskiga men sen när vi kom in då berättade hon allt det här för en i personalen, haha så söt! " I think you have very scary things here and they scare me! and you look lika a zombie! hon var utklädd i typ mantel och djävuls horn :P)

pusss


Kommentarer
Postat av: Alex

hahah låter härligt Matilda!! Ni ser dock inte så läskiga ut... :p

2011-10-17 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0