lite gymnastics osv

Så nu när jag inte bloggade igår förstår jag att jag är mycket nyfikna på vad jag har gjort men det får ni inte! Haha lurade klart ni får. Igår var det alltså onsdag.. hm minns knappt vad jag gjorde men nu gör jag det jag var först runt på stan medans Niklas och Andreas var på fotbollen( grabben ska ju börja i tid han fyllde ju faktiskt 2 år för 2 veckor sen!) men iaf jag köpte inget spanade mest på vad jag faktiskt behöver och vad jag ska kolla efter när vi ska till outleten som jag hoppas blir nästa vecka för Andreas ska nu istället hajka imorgon. Så imorgon ska jag och Niklas å shoppa men aa skulle ju som sagt spara mig så får se hur det där går annars kan man ju alltid shoppa glass!
Sen skulle vi äta lunch och så köpte vi med oss kinamat och nu kommer jag till det svåra.. Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva hur stark min mat var!!! Kan ju börja med att jag fick tårar i ögonen och sen trodde jag att jag skulle få hjärtklappning! Först var det inte ens så starkt men sen höll jag på att dö! herregud!!!!
PÅ kvällen blev det träning för min del och tjejerna på klassen är ju lite speciella " oh are you 19 I thougt you were like 13" " Yes so did I " idioter... Asså grejen är det att visst att jag ser liten ut men det är liksom inte därför dom tror det. Det är svårt att förklara hur dom är men typ alla där är yngre än mig och här är liksom alla barn sjukt jag vet inte om man ska säga curlade men typ lite en annan coach berättade liksom att hennes mamma bestämde vilka glassögon hon skulle ha och hon är typ 18 tror jag. Dom har liksom inte alls så mycket att säga till om så dom lever ju i sin bubbla, därför för att jag är kort och inte pratar så mycket tror jag dom uppfattar mig så ;p Men ja jag hänger ändå mest med coacherna dom är lite mer på min mentala nive fast dom är typ 5 år äldre, och det är verkligen så här alla ligger typ 3 år efter på mognaden om man jämför svenskar och amerkaner som är lika gamla. Men  det är ju tur att jag äger dom allihopa gympa! mohahahahah.

Och sen så har vi ju engelskan ni måste ju undra hur sjutton klarar hon sig hon som vägrar prata engelska? JO hon klarar sig ganska bra faktiskt. Lite svårt med gympa orden ( speciellt i barr och bom och all ag skit) Men ja det atr sig. Sen så kan jag känna ibland att jag typ säger en mening på svensktvis så jag borde liksom ändrat ordningen på orden på engelska men får väl se det positivt att det är bra att jag märker det ( och det var mest i början) men sen att folk förstår vad jag menar ändå;p Fast helt ärligt blir det ju mest engelska på gympan annars är det ju ganska mycket svenska. Dock när man handlar, blir tokig! Jag tycer det är jobbigti Sverige emn tänk er att alla expiditer är 1000 gånger värre " hej hur mår du?vad har du gjort idag ? behöver du hjälp? säg till om det är något! Vi har det här erbjudandet annars" bläää hatar det, brukar gå ut när dom börjar prata så jag slipper dom :P dock är dom ju likadana i alla affärer..

Tycker aldrig jag har något att berätta men sen när jag väl börjar skriva så har jag jättemycket så blir mina inlägg aslånga :( Men måste berätta en kul sak från idag när jag var coach! Vi hade ett gäng 4 åringar som var himlans söta å duktiga men så var det en tjej hon sa så himla roliga saker. Men ska bara ta en sak det var en tjej sofie som var hur söt som helst men helt knäpp! tjejerna hade iaf legat i krum och för att dom liksom ska lära sig vad dom gör frågade vi vad dom hade gjort och hon ba " a prayer", kankse inte lika kul på datan avd vet jag men det var kul det var liksom helt random och just a prayer va så kul också :p ( om ni är som skilla och undrar det enda viktiga efter den här historien så heter krum halo på engelska ;)

NU orkar jag inte skriva mer och ni orkar nog inte läsa mer, måste lära mig att korta ner det jag skriver... Har varit dålig på att fota också..



storkrökarnnnn





åh saknar er alla mina superfinisar! pususssuosusususio ( det där är puss på engelska för er som inte har varit usa en månad och är lika grymma på engslak som jag )

<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0