Köpte mig lite kärlek

Ja eftersom alla ni och skilla är där hemma så får jag ju inte så mycket kärlek här, eller jo iofs massoooor från barnen men behövde lite " vuxen" kärlek så gick och köpte mig lite skot :) hihi

ett par super snygga boots från american rag


och ett par superhöga( och snygga) klackar från steve madden

( som jag förhoppningsvis ska kunna gå ut i på lördag när jag åker till avncouver för att fesztaaaa :)

Ja så det är typ det jag gjort idag, shoppat! Sen skulle vi åkt och plockat pumpor men det ösregna hela dagen så vi struntade i det och stannade inne istället :)

Så vet inte om jag har något mer att berätta från nu egentligen... JO jag målade Emmas naglar för det tycker hon är superkul men niklas fattar ju inte att det bara är för tjejer så han blir jätteledsen och avundsjuk så målade en av hans pekfingernaglar så gick han runt heeela kvällen och visade sin nagel för alla 20 gånger! så söt :)

skulle även berätta något kul som Emma sagt men nu har jag glömt det så får ta det någon annan gång! nu är det skype å sov dags! herråååå <3

Kommentarer
Postat av: Bullen

Så jävla kul och bra att du börjat blogga här!!

Så man får reda på vad du håller på med och så.. Verkar iaf som du har det jättebra :D

Har du blivit nå bra på engelska än då?

Puusss

2011-10-07 @ 07:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0