heeeeeeeeeeeej

igår fick jag höra att du bloggar här matilda så nu har jag läst alla dina inlägg och saknar dig lite extra sådär.. fina du!

här hemma händer det ingenting som vanligt. Du skulle ju tydligen och festa i helgen så då kunde inte jag vara sämre och denna gång kom jag hem med både mobil och kontokort så det måste ju räknas som en bra kväll! gav mig även ut på okänd mark och lämnade housegolvet för schlager och svenska hits igår... skulle kanske inte tagit den där sista shotten hehe

i torsdags var det truppligan, vi(eller det kan jag ju inte säga längre) va strukna men killarna kom 5a, tror film finns på youtube om du vill se.. har en del att jobba med tills RM i mars kan jag säga. Snacka lite med janne på tävlingen och vad jag hörde från han så verkar det gå bra på träningarna och han har en grym plan påstår han :) han tror på ett sm 2012... !
annars så jobbar jag bara och längtar till december, dels för att du kommer hem(!!) även för att jag får tillträde till lägenheten då! nu ska jag göra mig iordning för kvällens äventyr.. full fart!
och jag avslutar med en förtjusande bild
/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0