Dålig dag

Ja vissa dagar är det inte roligt att vara på andra sidan atlanten, t.ex. inte när ens pojkvän brutit foten och ska opereras. Ja vid såna tillfällen hänger jag hellre i Sverige. Men nu är jag där jag är och jag hoppas bara att allt går bra, och att det läker snabbt. Men jobbigt är det, att sitta här utan att veta mycket alls och bara undra vad som händer.

Jag tyckte däremot att ska man göra illa sig på nm kan man ju faktiskt göra det på tävlingen, mest logiskt liksom! Skilla själv anser att det var bättre att han gjorde det på banketten " annars är man ju en dålig gymnast". Ja så kan man ju cokså se på det!

Annars så har jag det bra, som alltid. Shoppade lite igår ( dock är jag snart fördig shoppad :( ) men det var mest presenter faktiskt! Sen åkte vi hem till en av Svenskarna åt tacos (igen) och myste där och sen åkte jag hem och FY FAN vad hemskt det var! Precis när jag kör upp på motorvägen börjar det ösregna och då menar jag verkligen ööööööööööööööösregna och sen när bilen rör sig känns det ju som ännu mer regn och jag får liksom inte igång vindrutetorkarna på högsta så sitter och klickar manuellt för att den ska gå så snabbt som möjligt, jag kan inte stanna eftersom man inte får det på en motorväg, jag hade dne dåliga gpsen så skulle jag köra av vid en avfart skulle jag troligtvis vara vilse för ett bra tag framöver. Så där körde jag i typ 20 min på motorvägen och sitter och klickar manuellt för att kunna se, sen när jag kör av motorvägen råkar jag komma åt spaken där man ställer in vindrutetorkarna och inser att det finns flera steg neråt och då går dom snabbare, bra där matilda! Dessutom bygger dom om hela motorvägen så det står cementblock precis kantikant med körbanan, asskönt när man knappt ser, var as rädd att köra in i dom! Hem kom jag dock utan att något hänt, och dessutom började dom spela avicii-levels journey på radion sista biten som gjorde mig lite gladare också.

I fredags var vi annars å bada med alla barnen för dom var lediga från skolan sen skulle vi duscha och så säger Andreas till Emma å mig att vi inte behöver stressa så vi tar det lugnt, inte överdrivet men lagom tycker vi. Barbie fick föna håret och lite andra viktiga saker. Men sen när vi kommer ut är christoffer jätte irriterad och ba " vart har ni varit??????" jag ba " va har ni väntat länge? Du sa ju att vi inte skulle stressa? Tog inte ni det lugnt?" andreas ba " jo vi tog det lugnt, men sen vänta vi 20 minuter ändå... ;)" Haha jaha så kan det gå, inte så smart att säga åt tjejerna att ionte stressa ;)

Nej nu ska jag at atg i mitt liv, eller snarare packa ihop mitt nuvarande liv i två väskor eftersom vi flyttar på torsdag! Så nu får jag testa om jag kommer få med allt hem. Kan bli spännande ;)


Så här kan de se ut när man inte brutit foten! pruttpruttprutt! usch skilla!

herråååå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0