17 dagar

ojoj tiden går, dock väldigt långsamt de senaste dagarna! men jag hoppas det ska bli bättre nu :) ska föröska njuta av sista dagarna med barnen och så här, är bara så himlans svårt när man inte kan tänka på mycket annat än att man vill hem nununu. Bölat har jag gjort denaste dagarna men som sagt nu ska det bli bättre! Var för första gången i det nya huset idag, det var fint! Kändes lite mindre än det här men fräschare!

http://www.redfin.com/WA/Sammamish/4109-194th-Pl-NE-98074/home/261217

här är en länk med bilder om någon vill kolla :) Jag bor ju i såkallat bonusroom och här kommer man bara in i det genom att gå uppför en egen trappa som jag har, i det nya går det dock en dörr från mitt rum till alla hallen där alla andra sovrum är, så jag kan ju räkna med att bli väckt tidigt i två veckor nu. Fast än barnen vet att de inte får gå in till mig så har de väldigt svårt att låta bli så den där dörren kommer nog användas ;p hehe kul ellerrrr?

idag känns det inte som att jag har gjort något men när jag tänker på det har jag faktiskt gjort en del trots mindre än 5 timmars sömn! Jag började dagen med att Niklas och jag åkte på fotbollsträningen medans Sara och Andreas var hemma och packade garaget. Det var iallafall jättekul! NOT!!! Niklas grät ungefär hela träningen från början till slut, vägrade göra allt de skulle göra osv. Eller nej ska inte ljuga han var med i 5 minuter i början sen krockade han med en kille och började gråta sen slutade det ungefär aldrig... Härliga 2 åring! Det var liksom en sarg( som jag inte har en aning om hur det stavas) runt fotbollsplanen och den var ihopskruvad med skruvar och det enda niklas ville göra var att gå å pilla i dom hållen! askul!

sen kom vi iaf hem tog det lugnt, niklas sov å jag skypa! Sen kom dom stora hem tidigt som varje onsdag och då hoppa vi in i bilen efter ett tag och tog bilen ner till det nya huset som ligger 300 meter bort ( andreas har blivit väldigt amerikansk med det där att ta bilen överallt! Hans anledning idag var dock att det regnade men jag tyckte ändå det var lite överdrivet ;p men ja jag kunde ju gått men åkte ju med i bilen så kanske inte borde gnälla :P )

sen nu på kvällen har jag varit och tränat astråkigt som vanligt och tjejerna var ännu värre och jobbigare än vanligt! men snart äre över wihoo! KOm liksom fram en tjej som jag aldrig träffat och ställde sig å dansa framför mg när jag satt ner, vem gör så till någon man inte känner? sen skrek dom typ över varje volt jag gjorde och frågade om jag skulle vara med i OS, så bra är dom jag tränar med!

Nä jag kom hem iaf såg det väldigt mörkt ut när jag körde i ömrådet men tänkte inte så mycket mer på det eftersom att dom inte har några gatlampor här så antog jag att husen var mer nedsläckta! Och det hade jag ju rätt i eftersom det var totalt strömavbrott och det var helt sjukt mörkt! Fick duscha med ficklampa å tändaljus, sen börja jag fixa naglarna i mörker men sen efter ett tag kom elen tillbaka, skönt! Fast det var lite mysigt men ändå inte när man är ensam!

Nu ska jag nog ha en skypedejt snart med käre lilleskilla som fortfarande ligger på sjukhus den stackaren! och sen ska jag sova och imorgon kommer flyttgubbar och packar massa saker och sen flyttar vi tydligen på fredag ;p blir nog bra :) bara tiden går snabbt nu!


Här är Emma med en bild hon målat till Skilla när hon hörde att han brutit benet, så himla snäll!


Här är Emma dagen efter hon ritat täckningen när hon kom upp med sina "kryckor" och ba  aaaaj Matilda jag har också brutit foten så jag kan inte gå på den så måste gå med dom här kryckorna.

Sån jäkla osis bara att dne ena kryckan gick av lite halft, både benet och kryckan liksom! Verkade dock läka snabbt ;) Det roligaste är nästan att jag tog en bild innan den här där hon typ stod och log men så kom hon på att hon skulle se ledsen ut så hon bad mig ta en till bild :P rolig tjej det där!

Nu ska jag kolla vänner! wiihooo puss å ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0