HAHAHAHA

Måste berätta vad som hände mig denna morgon!( nej mickan jag gillar inte att duscha på mornar men börjar tolv så klunde göra ett undantag!!)

Iallafall så står jag i duschen och upptäcker att min rakhyvel inte är där.. JUSTE! Den liger i väskan. Stänger av duschen sveper en handduk om mig går ut i hallen( för er som vet hur det ser ut i mitt hus blir det lite lättare att fatta men ändå) för där i väskan  ligger den, hör då att min mobil som ligger i datarummet vibrerar, det är någon som ringer! Och precis innan duschen har jag mailat sjukgymnasten, duktigt va? ( och tro inte att jag var feg och maila för man skulle maila om man skulle på nybesök!!) och eftersom jag vet att det kanske är dom som ringer springer jag allt vad jag har men jag är ju dock dyngsur så halkar rakt på rumpan med tån in under dörren så det börjar blöda rullar in i datarummet river ner brandsläckaren som står innan för dörren och får sedan stopp på mig själv! ligger där lite intrasslad i handuken och kommer inte upp tillslut kommer jag upp och har självklart missat samtalet som också var från sjukgymnastiken! typiskt! men fan vad jag skrattade åt mig själv, tur att ingen var hemma och såg:P dock har jag lite ont i tån nu...

dags att dra till skolan då! 
pussochkram från er favorit Matilda!!! 


så här cool såg jag nog inte ut nyss!

Kommentarer
Postat av: nad

HAHAHAHHA

2010-09-14 @ 16:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0