tjena mellan bena!

Allt bra på träningen? själv sitter jag och myser med pojkvännen med kladdkaka, en härligt film, massage och sånt.
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
amen det är ju kul när det går bra för andra. jag sitter på jobb nr 2 och lyssnar på stone sour på hög volym, hoppas lindex och kappahl inte lackar ur. om dom gör det säger jag bara att det är jag som är poLACKEN!
ännu har ingen raggarturre kommit förbi och sagt "mysiga skor du har är du lika mysig? är du lika singel som du är söt?" ni borde testa den, man kommer långt!
det var allt för mig tack och hej från en PL tjej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kladdkaka är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-21 @ 20:17:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0