smarttjej92

som kraschade på nacken igår och har väldigt ont idag, hehehe sorry laget! Nej men hoppas det är bättre tills imorgon sitter med värmekudde nu:) hahah sjukt stel är jag, kan ju knappt kolla åt sidan utan att vrida hela kroppen typ, hahah och kolla ner stretchar som jag vet inte vad! Jävla engelsmän som skulle inspirera mig att vända i första volten :P Sen var jag barnvakt åt gnäll niklas så fick bära han också hoppas det inte gjorde någon skillnad ;) fattar inte varför jag skriver här när jag har 1 timme och en kvart tills min uppsats ska vara inne och jag har inte ens skrivit hälften men sjukt mycket roligare att skriva här där man kan skriva avd man vill :p

Nej ska ta tag i mitt lov nu!

hahah btw rekomenderar jag inte att bara plugga till ett matteprov i en bil hem från skåne! kan gå så där då :P hahaha pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0