kul skit

lite kul från idag :

jag och lino på ica i morse :

jag : åh kanske ska ha en kanellängd till lunch!nej ska va nyttig från och med nu!

börjar packa ner vitt bröd i påsen..


jag och ML på jobbet :

jag : en tjej som stod framför mig idag såg ut som megan fox, kul för henne! skit liv!
ML: hahaha faktiskt

några sek senare..

ML: vem är megan fox?

pappa ringer efter träningen:

pappa : tänka laga middag ,vill du ha?
jag : laga...aha aa är du på lilla rött?
pappa : ja klart
jag : är så sjukt hungrig!

/ ingen annan är självaste blatten i laget

Kommentarer
Postat av: www.duojagbloggen.blogg.se

GYMNASTER ÄR SÄMST!! FOTBOLLSKILLAR ÄR BÄST!

2010-10-28 @ 23:26:32
URL: http://duojagbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0