konsten att hålla sig vaken

tack så mycket snippis, det värmde en trött trist tråkig måndag som denna!

för att liva upp stämningen lite så tänkte plugga nu, känns som att det går lite halvdant för mig eftersom jag somnar så fort jag ska göra nånting som har med skolan, nej förlåt!, universitet att göra (mycket viktigt, sen heter det föreläsning/seminarium inte lektion, det heter föreläsare inte lärare. detta är jävligt viktigt! mhm flashigt ska det va) satt och nicka hela första halvan imorse och då inte för att jag höll med att allt han snacka om där framme, efter 10 min powernap på rasten lyckades jag hålla ögonen öppna resten av FÖRELÄSNINGEN. 

dags att återgå till böckerna och hoppas att jag håller mig vaken annars blire F nästa tisdag
(älskar livet just nu btw)

äh ska hänga med grabbarna ikväll, tur annars så skulle jag nog sova till nästa vecka

/snuppis

Kommentarer
Postat av: Johan

Aeråå, ett gäng stela gymnaster! <3 Nadia, snygg som vanligt ;) / din J

2010-10-18 @ 15:02:54
URL: http://duojagbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0