Ibland när man vinner något förlorar man något annat

Vi har nog egentligen alla förstått ganska länge nu att det har varit att sluta som stod på schemat, ändå var det sjukt jobbigt att höra det idag.

Ella, även om du inte som många i den här gruppen är den som gapar och stojar hela tiden så kommer du lämna ett utav det största hålen efter dig. Du har alltid funnits där för mig och många andra på något sätt under de senaste åren i livet. Jag vet att du kommer att göra det fortfarande även om du inte på pappret är det längre. Fast du kämpat genom de allra största motgångar så har du hållt humöret uppe och varit vår stora solstråle och största support. Jag har aldrig träffat en större kämpe, jag vet att jag har sagt det till dig, och jag hoppas du förstår det själv. Ibland fattar jag inte hur orättvist livet får vara. Hur fan kan en så bra person som du få förtjäna ett sådant här slut! 
   Allt vi gjort tillsammans, det är bara helt sjukt så mycket det är. Så mycket bilder och minnen det finns. Även om bilderna inte visar dig så är du med, bakom linsen. Det har du som sagt alltid varit och nu vet du att vi tänker, eller iallafall jag tänker på dig på varje gympabild jag ser. Varje gång jag tar mig i håret, varje charmiga leende jag ser och jag vet inte utrop som hörs så tänker jag på dig. Bara så du vet har du stämpeln, du är och kommer alltid att vara en JG-JSM-brud. Mina bästa dagar i livet är med dig! 

Jag älskar dig, på fredag drar vi till Skåne, sen ska vi hitta på något nytt äventyr tillsammans. Detta eftersom jag inte klarar mig utan dig och eftersom vi kommer att hålla ihop och vara vänner för livet. <3 älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0