even the best fall down sometimes

Ge mig en tränig där varje steg inte gör ont! Ge mig en morgon dagen efter en träning där jag kan gå upp ur sängen utan att falla tillbaks igen. Så jävla trött på dessa benhinnor! Fy vad jag ska kämpa denna vinter dom ska fan inte vinna, det ska jag göra genom att ändå lära mig grymma varv till SM i vår. Dock en enda träning utan ont skulle inte skada, lite extra motiviation liksom...

Tur att man har er i sånna tillfällen. Tur att ni redan sätt mig gråta 1000 gånger, tur att jag sätt er gråta 1000 gånger. Några extra spelar ingen roll för någon av oss, satan vad vi ska kämpa, en del med ont andra utan men i vår ska vi stå där på SM. Jäklar vad jag vill dit med er för då spelar det ingen roll om jag gråter några gånger på vägen:) satan vad vi ska bli bra för vi är ju beeezt :) hihhi


znyggazt e vi också!

Lite sol på vägen hade inte skadat( och det ska ju tydligen vissa av oss få, men ni kan ta er) vi andra ska kämpa fats det är svinkallt! vi ska vara hemma och bli ännu bättre ;)heheh

/ tildizzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-10-09 @ 17:20:04
Postat av: Anonym

<3

2010-10-09 @ 17:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0