depp

Sjukt deppig är jag idag! Mina allraste finaste och bästa grannar ska flytta till USA, föralltid typ eller på obestämd tid iaf. Så jäkla otippat, blev så himla ledsen. Har ju vant mig vid att träffa dom där ungarna typ varje dag och nu ska dom bara flytta och så jävla långt. Jag älskar att träffa dom när man är lite ledsen så får man höra någon underbar kommentar som bara barn kan säga, bara dom finaste barnen. Känns som om mina småsyskon ska flytta utan att jag vet om jag får träffa dom igen, fy vad jag är ledsen. Redan i december också! Tror mitt hjärta gick i 1000 bitar igår, lite grann iaf..

En såndär kram som betyder så himla mycket!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahhaah, fyfan vad söt! (du asså matilda!)

2010-10-14 @ 23:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0