fuck life

idag skulle jag baka kakor till mig för att jag skulle orka plugga. enkla små jävla skitkakor dessutom... vad fan gör jag för fel om alla mina små runda perfekta goda (hade ätit av degen så jag visste att de var delikata!) blir en enda jävla RINNANDE SMET på plåten? inte konstigt att mina vänner inte ville va med mig på hemkunskapen i skolan. In my face liksom.
- dessutom tog jag sista margarinet till den där smeten så inte kunde jag tröstbaka en kladdis till mig heller. 
- aa förresten. glömde jag säga att jag hämtade ut min mobil från lagning igår (ja igen, och igen, och igen). var den lagad? nej
- ska skriva 5 sidor analys till på söndag. har knåpat ihop en hitills
- har mina kursböcker jag behöver till analysen kommit? nej
- ska jag träna idag? ajuste STYRKA 

och igår började jag typ grina för att jag missa bussen. ja jag ska söka hjälp. herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0