Vidare på nya äventyr!

Hemma från sälen, skidåkningen var bra men familj var ok! Blev dock lite matt när dom ville sova vid typ elva? det ledde till att jag läste HELA veckorevyn 5 gånger så om ni undrar vad det handlar om denna vecka kan ni ju fråga!

Nu ( eller imorgon klockan 06:52 om man ska vara exakt går bussen härifrån) ska ajg vidare på nya äventyr! TYSKLAND! med min klass, om någon har missat det ska jag bo hemma hos en tysk och Catta har ju så snällt i sitt för inlägg berättat vad mitt största problem inför denna resa är:P Massa träningar missar jag och det ger mig ångest! ( men tro inte att jag går ut och springer eller något annat dumt som limpan och bella skulle gjort;p) Hopaps ni kör så det ryker medans jag är borta, jag hinner dock till träningen på fredag så det blir super:)


Förhoppningsvis är min tysk skön så vi går ut och partar! Funderar på om jag ska ta med dessa glasögon och bjud på några av mina partytrick?

Ha det bäst! puss på era stora tuttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0