vänstertrafik

PÅ STHLMSCENTRAL ÄR DET ENKELRIKTAT. imorgon onsdag runt 10 i 12 vill du inte vara en av dom som går i högertrafik, jag slår dig gul och blå och hänger upp dig som sveriges vackra flagga! eller så snorarar jag på dig, kanske kysser jag dig med tungan så du också blir sjuk!!!!!!!!!!!!!!! dödssjuk! (förkyld heter sjukdomen, finns inget botemedel)


sådär kommer jag göra PÅ DIG



DAGENS FRÅGA
ser jag blåst ut? korkad? dum i huvet? lättlurad?
tydligen.
idag har folk inte gjort annat än drivit med mig. ett exempel:
en man kom fram och sa att han skulle hälsa från min chef att jag inte fick sitta och chatta på jobbet
då sa jag att det är lugnt, hon vet att vi gör det och så skrattade jag lite. he he he lät det
tydligen så hade han suttit och spanat på mig från cafét ovanför och tyckt att jag var en liten datanörd som det skulle va kul att driva med!

skrattat har jag somsagt gjort iallafall, tills jag skulle hem med sl .............. punkt


på fredag är det inte en vanlig fredag utan en fredag med inställd träning som vi ska ta vara på och gå ut och festa och ha det trevligt enligt vår tränare. klart man lyder? 

nu ska jag sova, igår vågade jag knappt sova för jag var HELT SÄKER på att det var någon i huset. när jag flyttar hemifrån ska jag inte flytta till en stor villa själv det vet jag nu! kan ju va bra att veta?

/cattastrofen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0