Kör hårt nu brudar!

Tjabba!

Min arm är fortfarande lite fuckad men det ska nog bli bra till nästa vecka ska ni se! ;) Men nu när jag sticker iväg vill jag att ni kör på jävligt hårt! Inget slapp när jag är borta! Det är ju som sagt tävling snart! Och btw --> Jag är så JÄVLA SNYGG, SEXIG och HET! I min nya dräkt asså! :P Så jag är astaggad nu! Vem vet, man kanske kan haffa någon snygging på tävlingsgolvet :O

Lycka till med klädförsäljningen också! Hoppas det kommer att gå bra! :D Ring om ni behöver mig! Finns på min moderna nokia 33.10!

Puss på er så länge! Egentligen åker jag inte förrän på torsdag eftermiddag, men jag hade inget annat att göra än att blogga! Man kan varken spela tv-spel eller gitarr med den här jävla armen :P Så det är därför!

Aja (sluta nu Limpan), nu ska jag gå och bajsa, typ som jag och matilda sitter tillsammans och gör på den här bilden, puss på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0