Hon heter Ida Sjögren å hänger på MP!!!

Ida har enda sedan vår underbara Tyskland resa bönat och bett om att jag ska skriva om henne här i vår blogg så jag tänkte att jag kunde skriva någon rad så hon blir lite lycklig! kan ju börja med att berätta att trots rubriken ska hon inte till MP ikväll:o men catta är väl där och hållet ställningen så det lär ju vara lugnt, frågan är bara om Janne är där nu igen:P Men Ida ska iaf inte dit för hon ska vara med mig och kolla film! TREVLANS!!!!!! Grattis till körkortet kan man ju passa på och säga när man ändå måste skriva om bruden;)


Annars har jag inte så mycket att berätta, ser precis som Nadia ut som bajs idag + att jag försov mig och missa matten, tror mitt prov komer gå halv bra! Annars är det 9 skoldagar till påsklov det kan man ju se fram emot iaf! Annars kan vi ju se framemot Italien om mindre än 5 månader! vi dör snart Nadia!

nu har jag inget mer vettigt att skriva! Men kan ju avsluta med ett kul citat " hoppas jag får en plats", hörni sicken tur, jag fick en plats igår igen:P heheheheheheh

så här mysigt har vi det när vi är i Tyskland!!!

// Thure Thure hej hej


Kommentarer
Postat av: Ida Sjögren

åååååh vad hjärtat blir varmt nu thure!!! det här inlägget var bättre än både facebook och mp <3

2010-03-20 @ 10:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0