eskilstuna

Tjena mina små tjejer med mittbena!
waaazap, whats new? själv har jag pluggat sönder med bilteori här i eskilstuna. igår höll jag på att dö av tystnaden, kände mig isolerad från omvärlden..... men nu har vi börjat snacka alla vi som delar rum och det är kanon! nej nu ska jag dra och sova en sväng, har nämligen pass kl 07.20 varje mogon... 07.20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET ÄR NADIA PAULA RACZKOWSKI SOM ALDRIG KAN GÅ UPP SÅ TIDIGT SOM HAR KÖRLEKTIONER DÅ! började med att vakna 07.15 idag men det gick bra :) en kille som är här är nästan likadan som min bror och limpan, mundiarré.

uppdaterar när nå mer kul händer eller när jag krockar eller kör in i en snödriva eller kör på en gammal tant osv osv

/ Polen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0