tokigt!

Asså jag vet att jag och Nadia brukar tjata om att tiden går fort men det är ju helt galet!!!!
På fredag tar limpan och nadia studenten, det har alltså gått ett år sen catta, ella och gånget tog studenten! Vart fan tod det här året vägen?
En anann tokig grej är att nu har vi från gamla jsm/rmä tränat tillsammans i 6 år! Men där känns det lite både och! Det känns ju som att vi känns varandra hela livet samtidigt som jag minns det där lillsvedlägret så jävla bra och det känns faktiskt inte som 6 år sen!!! jag var liksom 12 år! nu är jag vuxen, mogen och ringer seriösa samtal till JCs chef som vägrar svara så jag måste lämna pinsamma meddelande på telefonsvararen! Men lät nog faktiskt mer som en 12åring på det där meddelandet om jag ska vara ärlig, heheheh:P
Tur iaf att vi hunnit med att göra så himla mycket roliga saker under dom här åren:) och ikväll blir det fler;) 

'
Ni är bra, ni nya fjärtar också :)

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0