Top Notch!

Tjena Brudar!

Grym träning igår tycker jag! :D Fast lite ont i kroppen nu såhär dagen efter!

För oss som fixar med la ropa a la Italia så kan vi säga att klädbestämning och leverantörer är fixat. Men nu på tisdag 9/2 ska vi kirra trycket! Pallar ni trycket eller??? :O Haha! Jag snackade med Mats, och vi ska vara på mötet i Kristineberg klockan 15:00. Så jag föreslår --> 

Ta pendeltåg 35 från Jakobsberg mot Västerhaninge.
Det går från Jakobsberg 14:28 
och kommer till Karlberg 14:43.

Gå från Karlberg till S:t Eriksplan.

Vid S:t Eriksplan byter du till tunnelbanans gröna linje 19 mot Hässelby strand.
Den går från S:t Eriksplan 14:54.
Du är framme vid Kristineberg 14:59.

Mats sa att han såg tuben från sitt arbetsfönster så det kan inte vara så långt där ifrån. De som vill påverka trycket får följa med, annars slipper man! Annars så sa vi på mötet igår att jag och Ullis har gjort våran del efter det här och ni resten som är kvar får ta över med beställningar, inköp och så...

Mats hade i alla fall taggat på det här och ska skicka lite egna tips till vår mail också! ;) Det här blir grymt! Vi kan diskutera de trycken på träningen på Söndag! ;)

Wooow vad man börjar bli taggad för la vida Italia! Jag bjuder på en sommarbild ;) Kramar!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0