SHOOO

Hade ni kul igår? Själv spelade jag fotboll till kl 11 så blev lite träning iaf! Sen hoppade jag på en värdelös skoltrampett men det gick för sig ändå! I morse däremot kände jag att små mikroorganismer, även kallade bakterier eller virus kom på besök i min hals. Trodde makrofagerna och T-hjälpercellerna skulle hinna döda jävlarna innan de hann sprida sig men nop, så nu har jag vart uppe med tuppen pga detta ( det är nu ni ska tycka synd om mig ). Tur att min släkt lärt mig att alkohol är bra för halsen för sånt blir det massa gratis av ikväll, kom över vett ja, två snygga brudar jobbar nämligen där ikväll, JAAAAAAAAAAAKAN!!!
Nej nu ska jag krypa ner i sängen med min pojkvän igen... FAN han hade redan dragit!! :o
Någon som kanske vill åka skridskor med mig imorgon? min pojkvän kunde inte..


      


Tack och hej!

/ Polen

Kommentarer
Postat av: catta

nicola <3

2010-02-27 @ 15:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0