Grymt, förlåt, tjoho, serri! Jobbigt!

Tjena brudar!!

Grym träning igår! (i alla fall enligt jannes facebook! :P) Ibland var det bajs och lite skor ivägen för våra volter, men in the end står vi alltid över dom! De kanske tror att det kan styra våra öden, men då bevisar vi att we are the masters of our faiths!

Jag ber om ursäkt för mitt lilla damputbrott, men det ska bli bättre nu!

Tjoho!!!! Cissi ska med till Sälen!!!! :D Hur kul är inte det, och hur taggad är inte jag! Det känns såhär --> Se upp alla som tror att det bra att i Sälen åka, kör du om oss i ditt huvud hamna en fet jävla snorkråka! Nej nu avslutar vi det här meddelandet! Sista svängen hökarängen.

Asså nu, serri! imorn är det välja tryck till Italien som gäller! De i klädgruppen som vill vara med och bestämma tryck kolla in det här -->

Ta pendeltåg 35 från Jakobsberg mot Västerhaninge.
Det går från Jakobsberg 14:28 
och kommer till Karlberg 14:43.
Gå från Karlberg till S:t Eriksplan.
Vid S:t Eriksplan byter du till tunnelbanans gröna linje 19 mot Hässelby strand.
Den går från S:t Eriksplan 14:54.
Du är framme vid Kristineberg 14:59

Briallianto!! Vi ses en la pendla de Kristineberga! Sen vi sticka directamenta a la träninga!

(PS. Bra för småttingarna att veta. Verbet jobbigt kommer från ordet Jobb! Att hitta bra bilder på sig själv att ha med i ett jobbanställningsbrev är t.ex. inte så lätt! Särskillt inte när man ser ut såhär på alla bilder! Så ett tips! Posea seriöst på en bild om året iallafall! Det här var en av det bättre bilderna man hittade! Slutssats, om jag får ett jobb vilket jag nog förmodligen inte kommer att få, så kommer min min chef vara en pervogubbe! KUL!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0