tant catta signar in!

drömde helt sjuka saker inatt! man kanske gör det när man blir gammal?
jag drömde att jag köpte MP!! kanske en önskedröm jag vet inte..... men iallafall i drömmen så blev alla asarga när jag köpte mp så dj:n packa ihop sina grejer och drog och allt folk typ sprang mot utgången. Så  gjorde även jag (?) och där utanför träffade jag på typ alla er gympabrudar som gick och bar/släpade på bella efter er som brytit nacken inne på mp, tillslut så blev alla så arga på bella för att hon grät och hade ont så då skrek vi alla SKÄÄRP DIG BELLA! sen lämnade vi henne utanför winners! jag var även i en djungel (tänk typ LOST) och klättrade och gömde mig för apor och fällor (kanske från inkaindianer?) osv..  haha 


  
systemet är invigt, och så även årets första uteservering (arlavägen levererade!)
tackar för alla fina gratulationer och signar ut! ses på lördag till dess umgås jag mest med solglasögon och diverse städ och fix saker



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0