La helga con la resultata ultimaticá! y el gummibåto!

Hola los JSM chicas y los otros leéros!

Esta fin de semana va a rockar mas fettó! = den här helgen kommer ROCKA FETT! (typ :P)

Träning ikväll, 40 års partaj hos Ella och Ullis på lördag och sen jobba i förhoppningsvis stekhet sol! :D Grymt!

Men nu till mitt problem. Jag ska ju till Dublin på måndag men tyvär så går det inga flyg för att en viss vulkan på Island inte kunde hålla vissa saker inom sig! Man blir så trött på sånt! Nu måste jag liksom lägga upp en plan för hur jag och min engelskagrupp på 30 pers ska ta till Irland och Dublin med typ..... ehm låt mig tänka..... GUMMIBÅT?

Ni märker hur tufft det är att bo i I-länder! Alla dessa olösliga I-landsproblem!

Aja på tala om att rocka fett! Kolla in mig och polacken junior! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0