TRÄNING!!!!

SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR TAGGAD ÄR JAG TYPR FÖR DAGENS TRÄNING:D:D:D:D
Äntligen är det slut på grundveckorna så nu hoppas jag vi får kötta riktigt mycket!
annars lever livet rätt bra och jag har precis ätit lite tårta så mycket gladare kan amn inte vara, speciellt inte när man inte har något plugggggg! dock lär ju det ändras snart...
Har även hört rykten om att Ella ska få börja köra lite idag och det är typ jätte WIHOOOOOO! och snart är det förhoppningsvis läger också, shit vad allt är bra just nu!

nej nu ska väl jag gå och kissa på knäna eller borsta mitt hår med min hundborste eller något annat kul!

typ så här mycket ska jag kötta idag:D

PUSSSS!!!
/Tilda den vilda( nu mera utan linne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0