saxt

har kommit fram till att jag har svårt att stava på riktigt! inte när jag skriver men när jag ska säga bokstäverna blir det bara fel, så det var ju inte så konstigt att jag ville stava sax med ett T!

annars om man söker på saxt kommer ju det här upp så inte så konstigt att ni oallmänbildade inte förstod vad jag ville ha...

Förövrigt slank en hel vindruvs ask ner nyss... Börjar undra om det finns något stopp i min mage eller om det bara är ett svarthål?

TACK OCH HEJ! ( HAR FÖRRESTEN HÖRT RYCKTEN OM ATT DET KOMMER UPP NÅGOT KUL PÅ FACEBOOK SNART:D)

/ SAXT TJEJEN

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah Matilda, jag kommer ihåg det där när vi var i Västerås och gjorde våra tröjor :D



Matilda: kan någon skicka saxen?

(ingen svarar)

Matilda(skriker): Kan någon skicka saxen? S A X T!

2009-09-24 @ 12:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0