Kjempebra jenter!

Igår kördes det tillsammans med ett lag från Norge. Först fattade jag ingenting (salto, stift, arab?), men sen började man själv prata norska :P Speciellt Janne hehe ;) Många roliga ord och uttryck blev det, min favorit är nog ändå "tummetott" :D Fast träningen började ju himla bra med "Tovas jenter". Men det jag skulle säga var i alla fall att det såg riktigt bra ut igår, kjempebra! ;) Å snart är det dax för truppligorna, synd att jag inte kan bidra med mycket mer än min närvaro för tillfället. Men det går ju i alla fall framåt ;) Nej nu ska jag försöka få upp lite bilder från helgens träningsläger! Har massa bra bilder men bjuder på en som passar bra in på vår blogg ;)

/ ellaeyey.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0