jag e en riddarbitch!

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmP. ja. ja. ja. inte fan ´vare sjögräs som gällde.
jag vet att jag tänkte skriva nått viktigt. men nu har jg glömt vad det var.. skulle gissa på typ. "jag borde sova men kan inte för jag e pigg" för så ere!

hoppas på att min hoste är borta tills imorn. för imorn ska jag fan träna normalt som alla ni andra

tror inte jaf behöver skrivavem som skrivit ni vet ju líksom .. hörde btw rykten om att det inte blev nå sjögräs för nadia eller limpan heller utan ni var helt HYPADE. bekräftelse på detta tack?......

godnatt!




HAHAHHA bullen trodde hon tappat sitt kort på mp och nu va är ruinerad.. så hon spärrar kortet. grinar lite. och är allmänt förbannad på sig själv.... nu kom hon inspringandes och säger att hon hittade kortet på sin byrå... tabbe att det redan va spärrat... HAHHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0