alla barnen fastnade i kletet utom nora, det va hon som snora!

nej just nu är det jag som har 2kilo snor i varje näsborre! har gått kanonbra att sova..verkligen... anteckna det i era rosa anteckningsblock tack

eftersom jag inte är riktigt frisk (nu syftar jag inte på mitt huve det är ju ett hopplöst fall) så köttade jag inga volter igår utan pumpade endast mina gigantiska muskler och kunde då samtdigt spana på volterna :) det såg fan riktigt bra ut! nadia hade en bra träning KORS I TAKET :D såg några väldigt fina tumblingvarv av henne! och therese spika hndv-2½. jävligt snygg va den också såklart.. vi är ju väldogt trevliga mot varandra i detta lag så när therese köttar så bra så utbrister matilda förbannat ÄCKEL IDIOT!!! gav bris nummer till tess om hon ville prata ut om mobbingen och avundsjukan... matilda och limpan körde fin trampett sen iaf :D


visst va det den här som spelades i kroatien på fuego som alla kunde utom vi... eller är jag ute på min sparkcykel nu igen?



nu ska jag snyta mig!   /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0