Varför var inte Ella på träningen?

När jag tog studenten fick jag och min kusin biljetter till konserthuset av våra musikintresserade grannar. Med musikintresserade menar jag typ klassisk musik med fioler och andra "roliga" instrument. I och med att det stod dirigent tandun på första biljetten insåg vi snabbt att det skulle bli en upplevelse vi sent skulle glömma. Så istället för att träna idag gav jag det en chans, jag var på en symfoniorkester. När vi gick in fick jag genast flashbacks från när jag och Ullis hamnade på nakenbadet (hehe). Äldre människor överallt, tur att de inte var nakna i alla fall :P Ibland var det svårt att hålla sig för garv när dirigenten flaxade med armarna och stampade i golvet, men jag blev ändå riktigt imponerad. Annorlunda och speciellt, lyssna och njut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0