BÄSTASTE

Kom på en grej vi borde ha ett system att man har en vecka var där man får skriva lite kort efter varje träning om någon snurra något nytt, ställde någon ny volt osv.. Så kan vi kolla tillbaka på hur det gått:) vet att vi sagt det förut emn nu borde vi ta tag i det!

Idag har annars varit en riktig depp dag och jag har vart nära på att börja gråta utan anledning! Så kan det gå ibland, tur att man då har världens bästavänner känner jag! Nu frågade Catta om jag vill åka med och ta en donkenglass:) ibland kan små saker betyda så himla mycket!

Mina vänner är bäst så äre bara! ( allihopa egentligen men idag får catta en guldstjärna för hon gjorde min dag:)

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0