zzzzz

nyss hemkommen efter en sväng på kvarterets diskotek och nu är jag totally dödstrött. det funkar liksom inte riktigt med att träna hårt och sen gå och ut och träna(läs dansa) vidare. det jag vill komma fram till är att fredagsträningarna borde avskaffas. punk slut. end of story. jag har rätt. allt jag säger är ny lag. förstått?

såhär snygga kommer vi va i kroatien btw


ska försöka sova nu trots dagsljus redan. dagens citat: Stella 4 år "mina tuttar" och så petar hon på sina bröstvårtor 
hahahah såg så jävla kul ut. bevisat, hon hänger helt klart för mycket i gympahallen med oss, 4 år och redan tuttfixerad.
sova va det ja. godnatt!  / [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0