JGs BRUDAAAAAAAAAR!

Hahaha en blogg... Vad skriver man? Känns som att den här kommer spåra och handla om bajs och bröst men lika glad är jag för det för jag har sommarlooooooooooov:D Förövrigt är jag biff för jag gymmade idag!

Catta är lite depp för hon har smö bröst men hon skulle kirra operation imorgon. Tror det var den här storleken hon skulle satsa på



Påminelse till catta: Köp några storlekar större i den nya tävlingsdräkten så boobsen får plats!

/ tilda den vilda den andra  7 cmaren


Kommentarer
Postat av: frida

som jag har längtat efter den här bloggen, det finns verkligen för få bloggar som tar upp mina favorit ämnen; gymnastik, tuttar och bajs :p

2009-06-11 @ 23:53:14
URL: http://sikte.blogg.se/
Postat av: frida

oops där kom min syrras bloggadress med, blir så när det brukar va syrran som sitter och kommenterar bloggar, jag själv är ny på detta =)

2009-06-11 @ 23:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0