idioti

Party igår hos Mange sen kommer hem och precis påväg att somna då SMÄLLER ytterdörren och Ellinor bara skriker. Då har hon blivit pistol rånad här på gitarrvägen, precis vid infarten. Så sen kom polisen så jag satt uppe rätt sent och lyssna på polisförhör, så fråga mig inte varför jag vakna klockan nio. Gud vad det kommer kännas bra att gå hem på kvällarna! Vad fan är det som händer med viksjö? Jag tror stenhårt på att det var Harris, IDIOTUNGE!!!

Klart vi ska gymma idag! Dock inte alldeles förtidigt men kanske runt typ fem eller något? Men undra om hallen är öppen eftersom alla har typ sommarlov och RMY är ju på läger i falun... Men vi kan ju ragga upp någon med kort och så får den gymma med oss? Har Bullen kort?

Hörs senare pussåhej

/


Kommentarer
Postat av: nad

wtf, de e inte i jakan de häääder längre re, de e viksjööö brorrssaaaaaaaaaaan

2009-06-14 @ 12:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0