Hörde jag Kroatien?

Man måste ju göra nånting för att hålla sig vaken.
Ja, vardagsbajs, jag skarattade så jag grät! men på diarre.blogg.se, asså jag måste ta reda på hur de gör flygande bajs tycker ni inte?

hur som, till det lite mer seriösa. jag har vart helt grym på att packa. helt jävla otroligt. nästan så jag vill kyssa mig själv.
bara 1½ timme tills cat kommer och hämtar mig, bäst jag fixar det sista jag har att göra!
har dessutom pluggat in någr kroatiska ord, några liknar polskan så plus för mig! :D

Tack och hej trevlig vistelse för oss i Kroatien nurå och VÄDRET WTF, STÄLL UPP FÖR LAGET FAN?!

Hej då :D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D

/ tröttnadia.villsovamenfårinte.åhfucklife.hejkroatien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0