Woooow! Sjuk som en nötkärna!

Idag är jag hemma och är "sjuk". Jag är mer sjuk för att jag har en musikuppsjungning jag inte kan utföra och ett matteprov att plugga till imorn än vad jag är sjuk! Jävla MP!

Aja hur som är det härligt att vakna upp och ha fått ett sms från en skön gympabrud! I morse var det från Matilda Bajsfors! Hon berättade att hon i morse vaknade upp hos ett annat blondmongo i KFUM. De hade lite tid innan de skulle sticka till sina skolor så det satte sig och kollade på nyhetsmorgon på TV. Där snackade en person om bergstrakter, och vad gör Matilda! Jo, hon tolkar det som bajstrakter och börjar asgarva! Hahahahahaha! Det är en JSM.brud det!
Som vanligt tyckte inte Skilla att det var ett dugg kul med våra humor!

Så klart forsätter sms konversationen i bajshumor! När Matilda frågar vad jag är för sjuk så säger jag att jag har ont i det nedre bajstrakterna. Framför allt runt mountbajserest och himbajsala! Hahahahahaha!!!

Aja, fan vad grym uppvisning vi hade i helgen! Minus tzucka varvet då da! :P Men jag tycker faktiskt att den är grym videon! :) Sen är det ju det där tuffa handslaget mellan mig och Bella som gör hela filmen också! Go us! Watch out for Limpan och Bella, tha Wiggas in the house!
Mp var ju grymt också! Fast där var ju jag och Bella the inklämmda in the house istället!

Aja, nu ska jag plugga Matte D! D ni! :P Hahahaha!

Puss och blä! Limpismith som signar ut, slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0