trendig-tjej91

Tjo brudar!
Hur gick träningen idag? själv var jag på high school musical musikalen, den var bra faktiskt med tanke på att jag inte sett filmerna :) var inte där med *** om någon nu skulle tro det haha
efter det blev det kina mat och lite shopping.
 
-Är det en julklapp? frågar dem som jobbar i affären
-Ja absolut. Till mig själv! svara jag hel nöjd
 
hehe

köpte en super trendig ring och en super trendig klocka för jag är super trendig. i falla att ni ville veta!
nu är det 5 dagar kvar tills jag packar mina väskor och drar, och kom nyss på att det bara är två träningar kvar för mig detta år :o

lägger upp en super trendig bild när jag väl håller på

/ fröken fräken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0