HEEJ HEJ !

tycker synd om tilda som tror att man bara får äta glass när man sjuk hahahahahahaha
 annars så lever livet vidare med mig, hostar och snorar och fryser som vanligt, tror jag fått den där kroniska sjukdomen hypokondrikercattaförkylning. googla och det står att det drabbar oftast korta tjejer på 19 år, med fräknar, synfel och krulligt hår. Så jag hade ju inte så höga odds att klara mig undan den om man säger så.

hoppas ni tränade bra idag så att julmaten försvann haha medan ni gjorde det dissade jag julmaten som stog på bordet och körde jag till donken, mycket nöjd var jag över det beslutet. Tidigare på dagen så begav jag mig ut på  stora äventyr! skulle hitta nått att ha på mig på nyår. inte fan i helvete skit sablar osv hittade jag det men pengarna flydde i vild panik från kortet iallafall. känns ju bra. nej men det kanske är dags att köpa ny plånbok tex när man haft samma som sen man var typ 12 eller vad tycker ni?
BTW problemet med vad jag ska ha på mig på nyår löste sig sedan.  prövade att glitterspraya en svart sopsäck och satan i gatan... DAMN GIRL kommer ni skrika av förundran om jag nu väljer att ha på mig den :D

kollar på bodyguard på TV, whitney houston vilken jävla brud! vill ha hennes röst!! sen vill jag ha nån VS-modellskropp. då skulle jag aldrig mer vara olycklig. synd att det är ett år till nästa jul men jag får väl börja på nästa önskelista redan nu! btw när är lägret? om det är på onsdag kan jag absolut inte för 20.00 är det VS showen på tv =livsviktigt. ha ha ha ha ha


HERRRÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0