GOD JUL! vad fick ni i julklapp?

Ja själv fick jag halsfluss..heheheheheh
Nej men fick massa annat bra också, typ ett par skidor så hej hooo här kommer jag sälen:) sen fick jag massa annat men det är lite ointressantare!

sen ska ju alla ut idag, det är ju askul när man får sitta hemma och deppa över sin hals istället! Fast idag mår jag nästan bra, jag vågar bara inte dra ut och bli sämre och missa lägret, nyår och alla träningar osv:P

men frisk är jag tills på söndag då min familj ska komma och träna med oss! (hoppas det är några fler som kommer?) Jag har nästan övertalat min syrra att komma i den röda dräkten med röda trikåer:P ahahhaahahha! Sen kommer även min pappa så ni kommer ju ha något att skratta åt iaf! hahahahhahaha

På tal om min pappa vet ni vad han hade gjort igår? Vi sitter och öppnar alla julklappar så kommer det ett paket där det står " godjul Gabbe från tomten" och alla börjar ju undra vem det är ifrån och då skriker min brorsa ut " Det är från han själv, ajg var med när han köpte det" hahahhahahahahah! han är ju inte nådigt hjärndöd den där gubben:P

NU ska jag nog äta glass( man får göra det när man är sjuk!!!)
Puss på er alla gympabrudar!!
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0