ellaeyey.bilddagboken.se

Har börjat lägga upp lite bilder från förra helgen! Känns som om jag är i skolan dygnet runt, lite skillnad från gymnasiet om man säger så :P Nån som kan gissa på vart jag va idag å vart jag ska imorgon? hehe nej men på onsdag blir det jullov, galet skönt även om jag ska jobba men de blir kuuuul ;) På måndag är det besök hos ny läkare, vill verkligen börja köra igen! Ni börjar ju bli så duktiga å jag vill ju också :P

ytterligare citat från fredagens träning:

tova: "å för Matilda blir det styrka!"
matilda:"vad?"
tova: "nej, allt förutom vad"

Bella: "meeh de går ju inte"
Tova ger "tovablicken"
Bella: "det går bara man vill!"



/"studenten som aldrig var i skolan'"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0