cattas 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja det gör man ju varje år, jag iaf vet inte hur det ligger till med er?
2. Höll du några av dina nyårslöften? om jag hade några så va de glömda redan 1 januari.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som du kände? nej
5. Vilka länder besökte du? kroatien och skåne
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? ja, typ pengar, egen lägenhet eller nej ett slott!, en rosa flashig bil,  CHUCK BASS,  
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 5 JUNI! kommer nog aldrig mer uppleva en dag då jag mår lika bra igen, seriöst. fan! kommer nog aldrig vara så sliten som jag var 6 juni igen hahaha
8. Vad var din största framgång 2009? körkortet
9. Största misstaget? haha skratta eller gråta?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk i huvet, men det är ju standard. inte skadat mig värre än att jag överlevt om vi säger så
11. Bästa köpet? resan till kroatien
12. Vad spenderade du mest pengar på? skulle gissa på drickbart. tragiskt nog
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? studenten.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?  infinity, i know you want me, SEXY BITCH.
16. Vad önskar du att du gjort mer?  bettét mig.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?  less is more, more is less...?
18. Hur tillbringar du julen? lilla bevvan, schteek.
19. Blev du kär i år? vet inte
20. Favoritprogram på TV? gossip girl, paradise hotel danmark och sverige, that's 70 show. 2½men, DH
l21. Bästa boken du läste i år? teoriboken? he he he nat
22. Största musikaliska upptäckten? återupptäckningar! både shakira och david guetta ligger ju i top igen
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar typ. sen fick jag en rolig mätare, det var den bästa hahaha
25. Något du önskade dig men inte fick?  minnet sviker men säkert
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? bakis typ. va ju ute dan innan.. tårta åt jag nog haha och firade med familjen :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? nej mitt liv har varit helt perfekt hehe eeeeh
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? efterbliven
29. Vad fick dig att må bra?  friends
30. Vilken kändis var du mest sugen på? chuck bass
31. Vem saknade du? antagligen någon jag inte träffade så ofta? eller?
32. De bästa nya människorna du träffade? vet ej. jag träffade nog ingen i år. har levt som en eremit uppe på berget. ensam är stark!


är på jobbet. har sålt ett par läsglas och ett 20kr snöre. det går braaa nu!
längtar till 14 då drar jag!! hem. sen kör jag! hem. från stationen. haha
SEEEEEEEEN
GOTT NYTT JÄÄVLA ÅR.
(mitt nyårslöfte 2010 är iaf att vårda mitt språk)

här kommer en av årets låtar, den nya please dont stop the music har den blivit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0