Dagens fråga?

Hej!
Först vill jag bara säga att jag älskar er blogg! Läser den dagligen och tycker att den är otroligt charmig.
Jag är en tjej på snart 19 vintrar, fräkning och har kraftiga bullar och har en fråga som jag tänkt på i ca 2 dygn.
Skulle man kunna få se rump-bilden utan censur?


Har även lite roliga citat från gårdadens träning:

-Va vadå? Vilka Hermes..?
-Hundar, Mickan. Ett hunddagis ska komma och träna med oss.
-Va..vadå?


Mickan kör pik ut i gropen:
-Bra, ta upp den.
-Vadå, har jag tappat något?



Och kom ihåg, livet är hårt, precis som en snorre!
/ Nad the fag

Kommentarer
Postat av: skillaaaaaaa

var det där roligt tyckte du?

2009-12-10 @ 16:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0