8 dagar

Ja så lång tid har jag kvar till jullov... fett osoft! Det är asroligt att alla slutar på fredag men jag slutar på tisdag! som mickan skulle sagt; YEESS!!!!! Sen att jag har 4 prov och 3 inlämningsuppgifter kvar är också soft! Men det fixar jag, synd bara att jag är emst otaggad i världen. Men då får man göra som Tova säger; Då får du göra det bästa efter dagens förutsättningar! och idag ledde det till att när jag skulle plugga till matteprovet läste jag alla tal, tänkte lite halvt och kollade sedan svaren i facit, duktig flicka! Skönt att vara klar med plugget iaf;) heheheheh

För övrigt kämpar jag på med styrkan och jag har typ lite träningsvärk överallt i hela kroppen idag:P men det gör ju inte ont när jag går längre så det blir ju bättre iaf:)


Det här var mer än 3 månader sen! fy vad tiden går undan! Hoppas dom här sista 8 dagarna går lika snabbt:)

// Tuff_tjej_92_ som_älskar_niocentimeter_bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0