Hörde jag gratis?

oj vad jag gillar gratis ;) Nån som ska med till kungsträdgården före loppet på lördag å gå på gratis fysik/astronomi grej? heheh skoja (inte :P) Synd att det inte fanns mer på tjejmilen, inte såg jag nån på tvn sen heller :P Men kul vare i alla fall (som vanligt). Ska försöka få ut bilderna från min mobil så de hamnar i datorn men för tillfället är jag inte tillräckligt teknisk för att lösa de... är galet trött också så hoppas att de e anledningen till varför jag inte kan lösa problemet hehe :P Asså får man gå så här länge iskolan? Började 8 och slutade 5 men sen va de ju teaterspex till halv 11 så kom inte hem förän typ nu. (hehe nu kan ni inte säga att jag inte är i skolan längre för nu kommer ni alltid hitta mig där). Catta du kan lugna ner dig, den är upphittad ;) Sjukgymnastiken rullar på, kör två pass i veckan så får se om jag kan gå imorgon (träningsvärk) hehe. Har inte ont i benet så det har ju börjat bra i alla fall ;) Nej nu somnar jag, tjingeling!
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0