Håll en tumme!

Hello brudarna!
Igår opererades jag ju på sofiahemmet så kom hem med ett vackert snitt (eller inte) på underbenet. Spenderade runt 5 timmar där och det sista jag kommer ihåg innan jag sövdes var att vi (jag och sjuksköterskan) pratade om Kroatien! Va lite borta efteråt... Så fråga mig inte vad läkaren sa :P hehe
Så fram till nu har jag sovit, från 15 på em igår till 9 idag på morgonen... lite ångest på den eftersom lovet snart är slut. Men nu haltar jag runt här hemma i alla fall :) Känner mig som en gammal tant men det va ju ingen nyhet direkt :P

Tycker det är lite dålig uppdatering här, känns som jag inte har nån koll på er. Ni som är ledare på gympaskolan bara MÅSTE ju ha nåt kul att berätta. Speciellt om alla roliga kommentarer från småbarnen ;)

Om två veckor tas stygnen bort, håll en tumme att operationen lyckades!

/ Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0