eh...HEEIIIZZAN

Har sa mycket att beratta, men drar det lite kort. har inte gjort na speciellt men lite kul har jag att beratta.
I fredags var jag och klubbade i warszawa, jisses bakis dag i lordags sager jag bara. men fan, polacker ar inge vidare heta assa..hur som, just nu sitter jag mitt ute i ingenstans i polen hos mina parons kompisar och vantar pa att jag typ ska fa mjolka kossorna. igar drog en bakant med mig ut, fuck mp, det har stallet var fan storre an hirchen fast mitt ute pa en ang HAHAHA. tontig musik och tontigt folk och bugg..men heeeeeeeelt ok var det. idag daremot kanner jag att jag haller pa att bli sjuk, har ont i halsen och ar forkyld. sa kan det ga.
haha maste beratta en skit kul grej som hande igar.
jag och han som jag var dar med hade dansade lite och han visade mig runt lite och sa. sen skulle vi ga ut och ta lite frisk luft. vad hander? det komemr en tjej och kastar ett stort glas ol pa honom, daskar till honom ratt sa rejalt och skriker KURWA lalalalal... hoppsan, det var visst hans ex. what a show hehehe
aker hem imorgon, hemma pa onsdag! take care, saknar er faktiskt (a)
cze's'c och dziekuje!
/Gangster-Nadilisious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0