catta the bratta

igår hade vi första träningen med janne! nice med nya tränare tycker jaag, ännu niceare när tränarn är typ asbra också! vet att ni andra håller med mig..? :)

idag har jag dock en inte så mysig träningsvärk. mest i armarna.. så det är skitjobbigt att leka fågelskrämma just nu!

känns som att jag inte har nån koll på läget, vilka tävlingar gäller i höst? måste vi köpa nya dräkten? någon med svar?????????

tänkte även på att våra linnen nu är historia, eller så får vi skaffa till dom nya. lite sorgligt faktist, är ju stolt över mina 6cm!
kan citera shakira "Lucky that my breasts are small and humble, So you don't confuse them with mountains"
bra sagt, jag vill iallafall inte ha en bergskedja till tuttar!

puss och kram och gör en skumbanan, ses imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0